فایل پاپیروس

تبلیغات

نویسندگان

پشتيباني آنلاين

    پشتيباني آنلاين

درباره ما

    در این سایت انواع فایهای دانشگاهی و تحقیق و پروژه و پژوهش و طرح های توجیهی و مقالات دانشگاهی به فروش می رسد

امکانات جانبی

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 1166
    کل نظرات کل نظرات : 0
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز :
    بازدید دیروز بازدید دیروز :
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
    آي پي امروز آي پي امروز : 0
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
    بازدید هفته بازدید هفته :
    بازدید ماه بازدید ماه :
    بازدید سال بازدید سال :
    بازدید کلی بازدید کلی :

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 3.147.6.118
    مرورگر مرورگر :
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز :

چت باکس


    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

تبادل لینک

    تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فایل پاپیروس و آدرس papyrus.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین نطرات

چگونه به نوزاد خود آرامش هدیه دهیم

به نوزاد خود آرامش هدیه بدهید

قیمت: 15500 تومان

این محصول یک فایل پی دی اف چهار صفحه ای است.

شب از نیمه گذشته اما همچنان صدای گریه نوزاد به گوش می‌رسد. ساعت‌هاست که بی‌قراری می‌کند و تلاش پدر، مادر و اطرافیان برای آرام کردنش بی‌نتیجه است. یکی می‌گوید شاید خودش را خیس کرده، دیگری می‌گوید شاید گرسنه است یا ممکن است گوشش درد می‌کند اما هیچ‌کدام از اینها دلیل گریه کودک نیست در واقع این نوزاد معصوم دلش درد می‌کند و هیچ چاره‌ای جز گریه کردن ندارد. این گریه‌های شبانه که ممکن است چند ماه نیز طول بکشد، می‌تواند اثرات مخربی روی روابط خانواده بگذارد و والدین را دچار سردرگمی و گاهی اضطراب و افسردگی کند.

 

در این فایل آموزشی دکتر عادل حیدری نژاد معروف ترین متخصص اطفال تهران خلاقانه بطور تضمینی به شما یاد می دهد که چطور با این مشکل طفل خود مقابله کنید.

 

اگر تمام راه ها را امتحان کرده اید ولی نتیجه نگرفته اید پیشنهاد می کنم آموزش های دکتر عادل حیدری نژاد را از دست ندهید.آموزش هایی که حاصل سال ها تجربه طبابت ایشان است.

 

تصور کنید که شما می توانید با فقط یک سوم مبلغ یک ویزیت تخصصی اطفال براحتی از شر این مشکل خلاص بشوید

 

اگر فکر می کنید که می توانید این آموزش ها را در اینترنت رایگان بدست بیاورید پیشنهاد می کنم همین حالا این صفحه را ترک کنید و به جستجو در اینترنت بپردازید.

 

فقط یک درخواست کوچک از شما دارم.

 

"لطفا مطالب این آموزش را با دیگران به اشتراک نگذارید"
اجازه بدهید دیگران هم به آن احساس نیاز پیدا کنند و همانطور که شما بهای آن را پرداخت کردید آن ها نیز این کار را بکنند.

 

انسان ذاتا قدر چیزهای مجانی را نمی داند.

خرید        سوال از فروشنده

X بستن تبلیغات

تاریخ ارسال پست: یک شنبه 29 فروردين 1395 ساعت: 1:34
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

خرید و دانلود نرم افزار صورت وضعیت نویسی فهرست بهای ابنیه سال1395

نرم افزار صورت وضعیت نویسی (فهرست بهای 1395 ابنیه)

قیمت: 15000 تومان

قابل توجه پیمانکاران ساختمانی - مهندسین مشاور - و کلیه مهندسین ساختمان

فروش ویژه نرم افزار صورت وضعیت نویسی با فهرست بهای سال 1395 رشته ابنیه

این نرم افزار تحت اکسل می باشد
با کمی اطلاعات در مورد اکسل میتوانید با نرم افزار کار کنید
لازم نیست هزینه های آنچنانی بپردازید.
فقط اکسل رو نصب کنید و برنامه زیر رو دانلود کنید فقط با چند کلیک و وارد کردن اطلاعات صورت وضعیت شما آماده است.

برنامه تنظیم صورت وضعیت به منظور تهیه و تنظیم صورت وضعیت های مالی مورد استفاده پیمانکاران ساختمانی ، مشاوران و دفاتر فنی و مهندسی طراحی شده است.این برنامه با نرم افزار بسیار قدرتمند اکسل طراحی شده است که به دلیل حجم کم و سادگی کار با آن می تواند جایگزین مناسبی برای نرم افزارهای حجیم و گران قیمت موجود در این زمینه باشد.

نحوه کار با برنامه
روش کار بسیار ساده بوده و تنها کافی است به توضیحات سمت چپ صفحات توجه کنید و از ابتدا شماره آیتم مربوطه را پیدا کرده و روی آن کلیک نمائید اطلاعات خود را در زیر هر ردیف اعم از طول و عرض و ارتفاع وارد نمائید و یا اگر صورتجلسه تنظیم شده با دستگاه نظارت و کارفرما  دارید  مستقیما عدد نهائی را وارد نموده برنامه به طور اتوماتیک جمع هر ردیف را محاسبه نموده و این اعداد را به قسمت ابنیه منتقل می نماید

شما در قسمت ابنیه تنها کاری که باید انجام دهید باید ردیفهای خالی از اعداد (ردیفهایی که هیچ عددی در آن وارد نشده است)را مخفی یا به اصطلاح Hide نمائید تا صفحات اضافی مخفی شده و چاپ نشوند در صورتی که این عمل را در اکسل بلد نیستید با یک جستجوی ساده در اینترنت روش مخفی کردن ردیف ها را در اکسل یاد بگیرید

مرحله بعد برنامه به صورت اتوماتیک جمع فصول را در قسمت خلاصه مالی وارد می نماید که بعد از وارد کردن اطلاعات پروژه خود در جدول سمت چپ در صفحه خلاصه مالی میتوانید از آن پرینت تهیه نمایید

ضمنا آیتم های ستاره دار را نیز میتوانید با این برنامه محاسبه نمائید که روش کار در داخل برنامه توضیح داده شده است

دیگر نگران دفترفنی خود در شرکت نباشید

توجه داشته باشید به هیچ عنوان خارج از دستورات داخل برنامه عمل نکنید و از وارد کردن اعداد در دیگر قسمتهایی که برنامه ممنوع کرده است اکیدا خودداری نمایید
قبل از هر کاری ابتدا از برنامه خود یک نسخه پشتیبان گرفته و در جای دیگر در سیستم خود نگهداری نمائید .

خرید        سوال از فروشنده

X بستن تبلیغات

تاریخ ارسال پست: یک شنبه 29 فروردين 1395 ساعت: 1:25
برچسب ها : ,,,,
می پسندم نمی پسندم

خرید و دانلود چکیده کتاب اسرار ذهن ثروتمند

از مسافرکشی و کارمندی خسته شدی!

قیمت: 3200 تومان

این محصول یک فایل پی دی اف هفت صفحه ای و در واقع چکیده کتاب ارزشمند اسرار ذهن ثروتمند است.

شکی نیست که شما کتابهای زیادی خوانده اید,به نوارها و سی دی های متعددی گوش داده اید,به کلاس های مختلفی رفته اید و در مورد راه های ثروتمند شدن از طریق:خرید و فروش املاک,بورس و یا تجارت موارد زیادی هم یاد گرفته اید خوب چی شد؟ برای اکثر افراد,هیچی! آن ها انرژی مختصری را به دست آورده , ولی بعد به همان وضع قبلی برگشته اند.

 

بالاخره در اینجا جوابی وجود دارد.این جواب ساده است,یک قانون که نمی شود از ان گریخت و آن اینکه :اگر یک طرح پولی اولیه در ضمیر ناخوداگاه برای موفقیت خود تنظیم نکرده باشید, نه درسی در این رابطه یاد می گیرید , نه چیزی می فهمید و نه آنچه را که انجام می دهید ، منجر به تغییری زیاد در زندگی شما خواهد شد.

 

طرح اولیه پول در ذهن

 

ما در دنیایی از دوئیت زندگی می کنیم :بالا و پایین,تاریک و روشن ,گرم و سرد,درون وبیرون آهسته و تند,چپ و راست.این ها تنها نمونه های کمی از هزاران قطب متضاد است که برای وجود داشتن یک قطب,قطب دیگر نیز حتما بایستی وجود داشته باشد.آیا ممکن است چپ,راست وجود نداشته باشد؟امکان ندارد. در نتیجه همان طور که قانون هایی در بیرون از ما برای دستیابی به پول وجود دارد,باید قانون هایی نیزدر درون ما برای آن وجود داشته باشد

 

قوانین بیرون از ما مواردی مثل :اطلاعات تجاری,نحوه ی اداره کردن پول و روش های سرمایه گذاری که این ها همه ضروری و لازم هستند.ولی بازی درونی ما نیزخیلی مهم است.

 

می توان این را به یک نجار و ابزار کار او تشبیه کرد.داشتن ابزار مدرن و خوب برای نجار ضروری است , ولی مهارت نجار که آن ابزار ها رابتواند با مهارت به کار ببرد ,مهم تر می باشد.

 

دیدگاهی معروف وجود دارد که می گوید:تنها قرار داشتن در زمان صحیح و در مکان صحیح کافی نیست,بلکه شما باید آدم درستی نیز باشید که در زمان و مکان صحیح قرار دارید.

 

پس مهم است که شما چگونه هستید؟چطور فکر می کنید؟اعتقادات شما کدامند؟ویژگی و عادات شما چیست؟ واقعا در مورد خودتان چه احساسی دارید؟تا چه حد به خودتان اطمینان دارید؟

 

تا چه حد با دیگران خوب ارتباط برقرار می کنید؟چقدر به دیگران اعتماد دارید؟

 

آیا واقعا احساس می کنید که استحقاق ثروتمند شدن را دارید؟توانایی شما برای عمل کردن با وجود ترس , نگرانی ,عدم اطمینان و ناراحتی تا چه اندازه است؟آیا وقتی سرحال نیستند می توانید دست به اقدامی بزنید؟ حقیقت این است که شخصیت شما,نحوه ی فکر و اعتقادات شما,نقش اصلی را در میزان موفقیت شمابازی می کند

 

کلید موفقیت,بیدار کردن انرژی نهفته در خودتان است.وقتی این کار را انجام دهید,مردم به طور طبیعی جذب شما خواهند شد و هر وقت نزد شما حاضر شدند آن ها را پذیرا شوید.

 

اگر شما زندگی کارمندی و داشتن آب باریکه را انتخاب کرده اید این نشان می دهد کهطرح اولیه پول در ذهن شما دچار مشکل بوده باورهای شما در مورد ثروتمند شما اشتباه است.

 

این کتاب دقیقا بیان می‌کند که آدمهای ثروتمند چگونه نسبت به آدم‌های فقیر و طبقه متوسط متفاوت فکر و عمل می‌کنند.

 

اگر آن طور که دوست دارید از نظر مالی کاری را از پیش نمی‌برید ، باید طرح اولیه پول خود را تغییر دهید. متاسفانه طرح اولیه پول فعلی شما خیال دارد تا آخر عمر با شما بماند مگر اینکه بتوانید آن را شناخته و مورد تجدید نظر قرار دهید. این دقیقا همان کاری است که به کمک این کتاب خارق العاده انجام خواهید داد. اگر آن طور که مردم ثروتمند می‌اندیشند و عمل می‌کنند ، شما هم بیندیشید و عمل کنید ، احتمال اینکه شما نیز ثروتمند شوید خیلی زیاد است.

 


به شما می گویم که نیازی نیست به دارایی‌ها و ثروتِ ثروتمندان به حسرت نگاه کنید زیرا هیچ فردی آنقدر ثروتمند نیست که: شما نتوانید به اندازه‌ی او ثروتمند شوید.

 

بنابراین، وظیفه تک تکِ ماست که ثروتمند باشیم تا بتوانیم همه‌ی زیبایی‌های جهان را تجربه کنیم. تا آزادانه برای خودمان زندگی کنیم، تا بتوانیم زمانِ کافی برای تجربه‌ی تمامِ وجودمان داشته باشیم، تا خودمان را رشد دهیم، تا به هدف مان در زندگی که “لذت بردن” است برسیم و در لحظه مرگمان، “بدونِ حسرتِ آنچه که می‌توانستیم انجام دهیم اما ندادیم”، در آرامش و زیبایی این جهان را ترک کنیم.
تا بتوانیم به همه بگوییم، ثروتمند زیستن، نه تنها آسان، بلکه طبیعی‌ترین نوعِ زندگی است زیرا ما ذاتاٌ و طبیعتاٌ ثروتمند هستیم.

 

می دانم که خیلی از شما مردم بدلیل مشغله زیاد فرصت و حال کافی برای مطالعه کتاب را ندارید.به همین دلیل دکتر عادل حیدری نژاد معروف ترین متخصص اطفال تهران چکیده این کتاب بسیار ارزشمند را به صورت کپسولی در اختیار شما قرار داده است تا در کمتر از نیم ساعت بتوانید کل آن را بخوانید.

 

به شما دوستانه توصیه می کنم آن را بارها و بارها بخوانید تا به باور شما تبدیل بشود.

 

با هزینه ِیک آدامس خرسی هم اکنون سرنوشت مالی خود را برای همیشه در دست بگیرید و از شر حقوق بخور و بمیر کارمندی خلاص شوید.با خواندن این کتاب برای همیشه از هزینه کردن سمینارهای مشابه راحت می شوید

 

از شما یک تقاضا دارم این کتاب را با دیگران به اشتراک قرار ندهید.اجازه بدهید تا دیگران نیز مثل شما بهای آن را بپردازند.

 

برای موفقیت و ثروتمند شدن باید بهای آن را پرداخت.موفقیت و ثروتمندی راه میانبر ندارد.

 

فقط افراد دزد و کلاه بردار هستند که بدنبال راه های یک شبه می گردند.

 

مطمئن باشید که به اشتراک گذاری این کتاب با دیگران نه تنها کمکی به دیگران نمی کند بلکه راه ثروتمندی شما را نیز می بندد.

خرید        سوال از فروشنده

X بستن تبلیغات

تاریخ ارسال پست: یک شنبه 29 فروردين 1395 ساعت: 1:19
برچسب ها : ,,,,,
می پسندم نمی پسندم

خرید و دانلود لیست قیمت ابنیه1395 (تحت اکسل)

فهرست بهای ابنیه 95 -تحت اکسل

قیمت: 5000 تومان

قابل توجه پیمانکاران ساختمانی -مهندسین مشاور- و کلیه مهندسین ساختمان

فروش ویژه فهرست بهای ابنیه سال 95 تحت نرم افزار اکسل

این نرم افزار تحت اکسل می باشد
با کمی اطلاعات در مورد اکسل میتوانید با نرم افزار کارکنید
لازم نیست هزینه های آنچنانی بپردازید.
فقط اکسل رو نصب کنید و برنامه زیر رو دانلود کنید.
این برنامه 100 درصد قابل ویرایش می باشد

مزایای برنامه
1-قابل ویرایش
2-امکان ورود مقادیر کار انجام شده در هر ردیف به طور مجزا
3-محاسبه حجم هر ردیف بر اساس مقدار واردشده توسط شما
4-محاسبه جمع هر فصل
قبل از هر کاری ابتدا از برنامه خود یک نسخه پشتیبان گرفته و در جای دیگر در سیستم خود نگهداری نمائید .


خرید        سوال از فروشنده

X بستن تبلیغات

تاریخ ارسال پست: یک شنبه 29 فروردين 1395 ساعت: 1:19
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

مقاله رژیم های غذایی برای تناسب اندام و لاغری

رژیم های غذایی برای لاغری و تناسب اندام

قیمت: 12000 تومان

مقاله ای کامل برای لاغری و تناسب اندام که با معرفی برنامه رژیم های غذایی ، لاغری برای شما را فراهم می کنند .

در این مقاله سعی شده تا برنامه های غذایی متنوعی در نظر گرفته شود تا افراد از رژیم غذایی خود دلزده و خسته نشوند .

 

همینطور در برنامه های غذایی ارائه شده تنوع بگونه ای است که همه ی افراد بتوانند از این رژیم استفاده کنند . بنابراین می توانید از رژیم های غذایی کم هزینه معرفی شده نیز استفاده نمایید .

 

علاوه بر برنامه های غذایی و رژیم های متنوعی که به صورت روزانه در وعده های مختلف ارائه شده نکات بسیار مفیدی در زمینه لاغری و تناسب اندام ذکر شده است تا در حین کاه وزن از سلامت کاملی برخوردار باشید .

 

رژیم های غذایی ارائه شده در این مقاله کاملا” اصولی و علمی طراحی شده است و در صورتیکه موارد مطرح شده در مقاله را به صورت صحیح رعایت نمایید می توانید از تناسب اندام و کاهش وزن خود لذت ببرید .

 

همچنین با مطالعه نکان کاربردی میتوانید از اشتباهات رایج در رژیم های غذایی جلوگیری نمایید .

 

 

 

 

 

سایر موارد بحث شده در این مقاله :

 

 

 

روش های افزایش انگیزه در پروسه کاهش وزن و لاغری

 

برنامه های غذایی متنوع و قابل استفاده برای تمامی افراد

 

معایب و مزایای رژیم های لاغری گوناگون

 

چه کسانی نباید رژیم بگیرند !

 

جایگزینی مواد غذایی با یکدیگر

 

کم کردن و سوزاندن کالری

 

تجربه افراد در پروسه کاهش وزن

 

رژیم های مفید و مخرب

 

چقدر کاهش وزن در ماه مجاز است؟

 

کاهش وزن پس از زایمان

 

گیاه خواری

 

ورزش و لاغری

 

تمرین های خانگی برای لاغری

 

نکات مفید در کاهش وزن و لاغری

 

تقسیم وعده های غذایی

 

و …



 

تعداد صفحات : ۹۴ صفحه

 

فرمت فایل : پی دی اف – PDF

خرید        سوال از فروشنده

X بستن تبلیغات

تاریخ ارسال پست: یک شنبه 29 فروردين 1395 ساعت: 1:2
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

ليست صفحات

تعداد صفحات : 117
صفحه قبل 1 ... 112 113 114 115 116 ... 117 صفحه بعد