A0: 

فایل پاپیروس

تبلیغات

نویسندگان

پشتيباني آنلاين

    پشتيباني آنلاين

درباره ما

    در این سایت انواع فایهای دانشگاهی و تحقیق و پروژه و پژوهش و طرح های توجیهی و مقالات دانشگاهی به فروش می رسد

امکانات جانبی

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 1166
    کل نظرات کل نظرات : 0
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز :
    بازدید دیروز بازدید دیروز :
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
    آي پي امروز آي پي امروز : 0
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
    بازدید هفته بازدید هفته :
    بازدید ماه بازدید ماه :
    بازدید سال بازدید سال :
    بازدید کلی بازدید کلی :

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 3.143.111.233
    مرورگر مرورگر :
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز :

چت باکس


    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

تبادل لینک

    تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فایل پاپیروس و آدرس papyrus.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین نطرات

دانلود طرح توجیهی پرورش صيفي‌جات گلخانه‌اي

طرح توجیهی پرورش صيفي‌جات گلخانه‌اي

قیمت: 8000 تومان

موضوع طرح :
پرورش صيفي‌جات ( خيار ) گلخانه‌اي به ظرفيت 200 تن در سال

 

 

 

محل اجراي طرح : قابل اجرا در سراسر كشور

 

 

 

سرمايه گذاري كـل: 05/747 ميليون ريال

 

 

 

سهم آوردة متقاضي: 05/77 ميليون ريال

 

 

 

سهم تسهيلات: 670 ميليون ريال

 

 

 

دورة بازگشـت سرمايه: 27 ماه

 

 مقدمـه :

 

 

 

   نرخ بالاي رشد جمعيت از يك سو و كاهش وسعت اراضي حاصلخيز به دليل توسعه روزافزون شهرها و مناطق صنعتي از سوي ديگر، ضرورت استفاده بهينه از امكانات موجود را بيش از پيش مي‌نمايد. بطور كلي افزايش توليد محصولات كشاورزي به دو طريق ميسر مي‌باشد ،‌يكي از طريق افزايش سطح زير كشت و ديگري افزايش عملكرد محصول در واحد سطح. روش اول بنابر دلايل فوق‌الذكر قابل اجرا نيست، لذا بايستي با استفاده از تكنولوژي‌هاي جديد نسبت به افزايش ميزان توليد در واحد سطح اقدام نمود. توليد صيفي‌جات گلخانه اي يكي از مصاديق توليد بيشتر در سطح كمتر مي‌باشد.

 

   يكي از محصولاتي كه در كشت گلخانه‌اي صيفي‌جات مورد توجه قرار گرفته است، خيار تيريپلوئيد مي‌باشد كه هر بوته آن در يك دوره كشت به طور متوسط بيش از بيست و دو كيلو گرم محصول توليد مي‌نمايد. بذر اين خيار هيبريد بوده و خيار حاصله پارتنوكارپ ( بدون تخم ) و قلمي خواهد بود. به دليل مسدود بودن محيط ، كنترل شرايط اقليمي از قبيل دما و رطوبت و همچنين آفات و امراض به راحتي مقدور بوده و دوره رشد محصول حدود شش ماه به طول مي‌انجامد. در اين دوره محصول هر سه روز يك بار قابل چيدن است.

 

  كشت صيفي جات در گلخانه به صورت رديفي و آبياري به روش قطره اي صورت مي‌گيرد . فاصله كاشت بذر در روي رديف ها 15 تا 20 سانتي‌متر و فاصله رديف‌ها از يكديگر 80 تا 100 سانتي‌متر در نظر گرفته مي‌شود. دماي مناسب گلخانه براي رشد مطلوب بوته ها 22 تا 28 درجه سانتي‌گراد بوده و بايستي توجه داشت كه افزايش بيش از حد رطوبت نسبي در گلخانه باعث تشديد بروز و گسترش امراض قارچي گوناگون مي‌گردد. بديهي است كه در صورت مشاهده نشانه هاي بيماري بايستي سريعا نسبت به سمپاشي و كنترل آن با سموم قارچ كش مناسب اقدام نمود.

 

 

 

   اجراي اين طرح به عنوان يك فعاليت توليدي ، ضمن اينكه گامي به سوي خود اتكايي كشور  در محصولات كشاورزي به شمار مي‌رود، مي‌تواند تامين كننده نياز صنايع تبديلي و بازار مصرف بوده و بسترساز اشتغال به كار نيروهاي متخصص ( خصوصا در علوم كشاورزي ) و فاقد تخصص گردد. ضمن اينكه بانوان كارآفرين نيز مي‌توانند با پياده سازي اين طرح، گامي در جهت توسعه ميهن بردارند.

خرید        سوال از فروشنده

X بستن تبلیغات

تاریخ ارسال پست: پنج شنبه 29 مهر 1395 ساعت: 1:28
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

طرح توجیهی و اشتغال زایی آموزشگاه رانندگي

طرح توجیهی و اشتغال زایی آموزشگاه رانندگي

قیمت: 9000 تومان

موضوع طرح : آموزشگاه رانندگي 

 

 

 

ظرفيت طرح : 1600 نفر هنرآموز در سال ( ده دستگاه اتومبيل آموزشي )

 

 

 

محل اجراي طرح :  قابل اجرا در مناطق شهري سراسر كشور

 

 

 

سرمايه گذاري كـل: 5/920 ميليون ريال

 

 

 

سهم آوردة متقاضي: 5/10 ميليون ريال

 

 

 

سهم تسهيلات: 820 ميليون ريال

 

 

 

دورة بازگشـت سرمايه: چـهارده ماه

 

 

 

اشتغالزايي : سيزده نفر

 

مقدمــه :

 

 

 

 

 

   افزايش جمعيت، رشد شهر نشيني و تمايل به مهاجرت به شهرها موجب رشد بي رويه شهرها شده است و به تبع آن مسافت مسافرت هاي درون‌شهري شهروندان افزايش يافته و آنان را ناگزير به استفاده از وسايل نقليه موتوري نموده است. از ديگر سو، فرسودگي ناوگان محدود حمل و نقل عمومي موجب عدم تمايل افراد به استفاده از اين گونه وسايل شده و موجبات استفاده وسيع تر از وسايل نقليه شخصي را فراهم مي‌آورد.

 

 

 

   از طرف ديگر، با توجه به عدم وجود فرهنگ صحيح ترافيك در سطح كلانشهرها و رعايت نشدن آيين نامه رانندگي كه ناشي از ناكافي بودن آموزش عملي رانندگي پيش از صدور گواهينامه است، شاهد اتلاف وقت شهروندان در ساعات پرازدحام رفت و آمد هستيم كه منجر به تحميل هزينه هاي بسيار سنگيني بر اقتصاد ملي مي‌گردد.

 

   علاوه بر اين مطلب، رعايت نكردن اصول صحيح رانندگي، موجب شده است آمار تصادفات رانندگي ايران، بالاترين رتبه را در بين ملل جهان كسب كند. چنانكه مطابق آمار رسمي در سال 1380 بيش از هفده هزار نفر از هم ميهنانمان در تصادفات رانندگي جان باخته اند.

 

 

 

   مطالب فوق‌الذكر لزوم آموزش كامل و صحيح رانندگي براي متقاضيان دريافت گواهينامه رانندگي را آشكار مي‌سازد. ضمن اينكه با توجه به تركيب جوان جمعيت كشور و تعداد زياد اين متقاضيان از يك سو و قوانين نوين اداره راهنمايي و رانندگي نيروي انتظامي مبني بر آموزش اجباري رانندگي در آموزشگاهها براي صدور گواهينامه توسط اين اداره و يا آموزشگاههاي رانندگي از ديگر سو، بازده مناسب اقتصادي براي اين فعاليت متصور است. همچنين با عنايت به نرخ بيشتر دختران در دوره هاي آموزشي اين آموزشگاهها ، اجراي چنين طرحي در قالب تعاوني هاي بانوان داراي مزيت بيشتري خواهد بود.

خرید        سوال از فروشنده

X بستن تبلیغات

تاریخ ارسال پست: چهار شنبه 28 مهر 1395 ساعت: 15:23
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

طرح توجيه فني ، مالي و اقتصادي توليـد Speaker

طرح توجيه فني ، مالي و اقتصادي توليـد Speaker

قیمت: 8000 تومان

موضوع طرح : توليد بلندگو به ظرفيت يك ميليون عدد در سال

 

 

 

محل اجراي طرح : قابل اجرا در سراسر كشور

 

 

 

سرمايه گذاري كـل: 62/1666 ميليون ريال

 

 

 

سهم آوردة متقاضي: 166 ميليون ريال

 

 

 

سهم تسهيلات: 1500 ميليون ريال

 

 

 

دورة بازگشـت سرمايه: 11 ماه


 

 مقدمــه:

 

 

 

 

 

  صنايع الكترونيك به عنوان يكي از صنايع پيشروي دنياي صنعتي توانسته است موجب تحول عظيمي در اقتصاد بسياري از كشورها منجمله كشورهاي خاور دور گشته است. اشتغال زايي مناسب، سودآوري بالا و دوره كوتاه بازگشت سرمايه، اين صنعت را به يكي از جذابترين حوزه هاي سرمايه گذاري تبديل نموده است.

 

  بلندگو به عنوان يك محصول الكترونيكي در بسياري از وسايل روزمره بكار ميرود.استفاده از انواع بلندگوها در صنايع مختلف از جمله خودروسازان، سازندگان راديو و تلويزيون، ساخت دربازكن‌، صنايع مخابراتي و ... موجب شده است سالانه حدود دو ميليون دستگاه انواع بلندگو به كشور وارد شود.

 

   با عنايت به اين موضوع سرمايه گذاري در اين مقوله مي‌تواند بواسطه بي‌نياز نمودن كشور از واردات بخش بزرگي از نياز سالانه ، موجب صرفه جويي مقدار زيادي ارز گردد.

 

  از ديگر سو نياز اين طرح براي بكارگيري نيروهاي متخصص و فاقد تخصص فرصت مناسبي را براي اشتغال فارغ التحصيلان دانشگاهي بالاخص در زمينه هاي مهندسي برق و الكترونيك و آموزش افراد كم تخصص در حين كار ايجاد نمايد، ضمن اينكه با توجه به  ماهيت اين فعاليت توليدي مي‌توان از نيروي كار بانوان در رده‌هاي تخصصي و كارگري نيز  بنحو مقتضي استفاده نمود.

 

 

خرید        سوال از فروشنده

X بستن تبلیغات

تاریخ ارسال پست: چهار شنبه 28 مهر 1395 ساعت: 15:21
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

طرح توجيه فني ، مالي و اقتصادي توليدترانس مهتابي

طرح توجيه فني ، مالي و اقتصادي توليدترانس مهتابي

قیمت: 8000 تومان

موضوع طرح : توليد ترانس مهتابي 40 وات و 20 وات 

 

 

 

ظرفيت : 400 هزار عدد در سال

 

 

 

مجوز هاي لازم: اعلاميه تاسيس

 

 

 

سرمايه گذاري كـل: 1300 ميليون ريال

 

 

 

سهم آوردة متقاضي: 150 ميليون ريال

 

 

 

سهم تسهيلات: 1150 ميليون ريال

 

 

 

دورة بازگشـت سرمايه: 6/1 سال ( معادل 19 ماه )

 

 

 

سود ويژه : 685 ميليون ريال

 

 

 

ميزان اشتغالزايي : بيست نفر


 

 مقدمــه:

 

 

 

 

 

   صنايع الكتريكي به عنوان يكي از صنايع پيشروي دنياي صنعتي توانسته است موجب تحول عظيمي در اقتصاد بسياري از كشورها منجمله كشورهاي خاور دور گشته است. اشتغال زايي مناسب، سودآوري بالا و دوره كوتاه بازگشت سرمايه، اين صنعت را به يكي از جذابترين حوزه هاي سرمايه گذاري تبديل نموده است.

 

  لامپ هاي فلورسنت به عنوان يك محصول الكتريكي در روشنايي بسياري از اماكن بكار ميرود. مزيت اصلي لامپ هاي فلورسنت ايجاد نور يكنواخت بدون خيره كنندگي بوده و به دليل مصرف اندك برق ، در سطح وسيعي مورد استفاده قرار مي‌گيرند. استفاده فراوان از انواع و اشكال مختلف اين لامپ ها ( ميله‌اي، حلقوي و ... ) در روشنايي محيط كارگاهها و كارخانجات ، بيمارستانها و مراكز درماني ، مدارس و دانشگاهها ، ادارات و تابلوهاي فروشگاهها ، اهميت توليد اين محصول و لوازم جانبي آن شامل ترانس، استارت و ... را عيان مي‌سازد. مضافا اينكه تركيب نور حاصل از لامپ هاي فلورسنت با نور زرد حاصل از لامپ هاي رشته اي ( تنگستن ) براي حفظ بهداشت و سلامتي چشم مورد تاكيد پزشكان ميباشد.

 

      از ديگر سو نياز اين طرح براي بكارگيري نيروهاي متخصص و فاقد تخصص فرصت مناسبي را براي اشتغال فارغ التحصيلان دانشگاهي بالاخص در زمينه هاي مهندسي برق و آموزش افراد كم تخصص در حين كار ايجاد نمايد، ضمن اينكه با توجه به  ماهيت اين فعاليت توليدي مي‌توان از نيروي كار بانوان در رده‌هاي تخصصي و كارگري نيز  بنحو مقتضي استفاده نمود. 

خرید        سوال از فروشنده

X بستن تبلیغات

تاریخ ارسال پست: چهار شنبه 28 مهر 1395 ساعت: 15:20
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

فروش و دانلود مجموعه سوالات استخدامی وزارت نیرو

دانلود مجموعه سوالات استخدامی وزارت نیرو

قیمت: 1000 تومان

دانلود سوالات گذشته آزمون استخدامی وزارت نیرو با تخفیف ویژه

مطالعه و تمرکز بر روی نمونه سوالات و سوالات گذشته مربوط به استخدامی این رشته یکی از بهترین روش ها برای موفقیت شما در آزمون های استخدامی مربوط به این رشته است.

با نحوه سوالات آزمون استخدامی قبل از آزمون آشنا شوید و این گونه تسلط خود را در هنگام آزمون اصلی افزایش خواهید داد. این شرایط باعث از بین رفتن استرس موقع آزمون اصلی نیز می شود.

فایل های این مجموعه با فرمت pdf و شامل موارد زیر می باشد:

سوالات تخصصي مهندسي برق - مخابرات
سؤالات تخصصي  كارشناس اداري
سؤالات تخصصي  كارشناس آمار
سؤالات تخصصي  كارشناس سيستم ها
سؤالات تخصصي تكنسين آزمايشگاه بهداشت محيط
سؤالات تخصصي تكنسين برق - توزيع
سؤالات تخصصي تكنسين برق - توليد
سؤالات تخصصي تكنسين شيمي
سؤالات تخصصي كارشناس ايمني - برق
سؤالات تخصصي كارشناس آزمايشگاه -آب و فاضلاب
سؤالات تخصصي كارشناس آموزش
سؤالات تخصصي كارشناس بررسي هاي اقتصادي
سؤالات تخصصي كارشناس بهره برداري آب و فاضلاب
سؤالات تخصصي كارشناس تداركات
سؤالات تخصصي كارشناس حقوق
سؤالات تخصصي كارشناس روابط عمومي
سؤالات تخصصي كارشناس ساختمان
سؤالات تخصصي كارشناسي ايمني-آب و فاضلاب
سؤالات تخصصي كارشناس محيط زيست
سؤالات تخصصي كارشناسي نرم افزار
سؤالات تخصصي كمك كارشناس مالي
سؤالات تخصصي مهندس برق قدرت -برق منطقه اي
سؤالات تخصصي مهندس برق قدرت -توليد
سؤالات تخصصي مهندسي شيمي آب و فاضلاب
سؤالات تخصصي مهندسي شيمي-توليد
سؤالات زبان تخصصي مهندس برق -الكترونيك
سؤالات عمومي كارداني غير فني
سؤالات عمومي كارداني فني
سؤالات عمومي كارشناسي غيرفني
سؤالات عمومي كارشناسي فني

نکته:این مجموعه شامل سوالات بوده و فاقد پاسخنامه است

موفق باشید

خرید        سوال از فروشنده

X بستن تبلیغات

تاریخ ارسال پست: چهار شنبه 28 مهر 1395 ساعت: 15:18
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

خرید بنرحرفه ای لایه باز

بنرحرفه ای لایه باز

قیمت: 1000 تومان

همانطور که میدانید بنر حرفه ای وزیبا درمیزان کلیک ها روی آن تاثیر بسزایی دارد.بادانلود این بنر میتوانید بیشترین کلیک ها را به سایت خود جذب کنید.بنر کاملااختصاصی طراحی شده است.
نکته قابل توجه اینکه نوع این بنر فلت وبا فرمت گیف میباشد.
حجم این بنر 30کیلوبایت میباشد.

این بنر مخصوص سایت های فروشگاهی میباشد.
رنگ های استفاده شده:   قرمز + مشکی + زرد + سفید

دراین  اآیکون های شیک سفید رنگ استفاده شده که در دمو قابل مشاهده میباشد.

خرید        سوال از فروشنده

X بستن تبلیغات

تاریخ ارسال پست: چهار شنبه 28 مهر 1395 ساعت: 15:17
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

فروش نرم افزار پیدا کردن وبلاگهای رنک دار حذف شده

توجه:نرم افزار پیدا کردن وبلاگهای رنک دار حذف شده

قیمت: 5000 تومان

شما توسط این نرم افزار میتونید وبلاگ های حذف شده دارای رنک رو پیدا کنید و سپس به نام خودتون ثبت کنید و دارای وبلاگهای متفاوت با رنك 1,2,3,4 باشید .

 

شاید بپرسید داشتن این وبلاگها چه فایده ای دارد ؟؟؟؟

 


خیلی از سئوکارهای معروف ایران از طریق همین کار با قیمت های میلیونی تو برخی کلمات نتایج گوگل سایت بالا و پایین میکنند !
بهترین راه برای کسب درامد استفاده از وبلاگ رنک دار است.

 

خوب میدانید كه درج لینك و یا مطلبی در وبلاگهای رنك دار بسیار موثرتر است از اینكه یك وبلاگ را از صفر بسازید و مدتها زحمت بكشید تازه رنك 1 رو كسب كنید .


قیمت فقط  ......فقط 5 هزار تومان.زیر قیمت همه جا

خرید        سوال از فروشنده

X بستن تبلیغات

تاریخ ارسال پست: چهار شنبه 28 مهر 1395 ساعت: 1:32
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

دانلود مجموعه بازیهای سگا برای کامپیوتر + آموزش تصویری نصب و اجرا

دانلود مجموعه بازیهای سگا برای کامپیوتر + آموزش تصویری نصب و اجرا

قیمت: 5000 تومان

امروز مجموعه بازیهای سگا برای کامپیوتر را برای شما عزیزان آماده کرده ایم . همه ی شما حتماً کنسول قدیمی‌سگاSega را به یاد دارید. کنسولی که بسیاری با آن خاطرات زیادی دارند. بازی‌های به یاد ماندنی که جزعی از تمدن و ساختار بازی‌های امروز می‌باشند. امروز تصمیم گرفتیم مجموعه کامل تمامی‌بازی‌های کنسول قدیمی‌سگا را جهت دانلود قرار دهیم . تمامی‌این بازی‌های قابل اجرا بر روی کامپیوتر می‌باشند. امیدوار هستیم از این بازی‌های خاطره انگیز نهایت استفاده را ببرید. برای اولین بار در ایران شما مجموعه کامل ,  و منتخبی از بهترینها را  میتوانید از سایت دانلود کنید .

 

 

 

 

 

▐به همراه آموزش کامل و تصویری نصب شبیه ساز و اجرای بازی ها ▐

 

 

 

کنسول های بازی قدیمی با اینکه در حال حاضر کاربرد بسیار کمی دارند ولی هریک از بازی های ساده این کنسول ها یادآور خاطراتی خوش از دوران کودکی نیز می باشد، در این میان، کنسول قدیمی سگا جنیوس نیز شهرت بسیاری در بین کنسول های سابق داشته است، از این رو بازی های قدیمی مشهور همچون سونیک، فوتبال مشهور سگا، علاءالدین و کتاب جنگل نیز می تواند سهم به سزایی در تجدید خاطرات داشته باشد. سگا مگا درایو و نام یک کنسول بازی ویدئویی نسل چهارم است که توسط شرکت سگا ساخته شد. سگا مگا درایو برای نخستین بار در ۲۹ اکتبر سال ۱۹۸۸ در ژاپن منتشر شد. ویرایش دیگری از این کنسول با نام سگا جنسیس  در ۱۴ آگوست ۱۹۸۹ (در منطقه آمریکای شمالی) منتشر شد. این کنسول در ۳۰ نوامبر ۱۹۹۰ در مناطق پال نیز پخش شد.سگا مگا درایو یک کنسول از نسل چهارم کنسول‌های بازی رایانه‌ای است که در میان هم نسل‌های خود، نخستین محصولی بود که تلاش کرد تا سهم عمده‌ای از بازار فروش مناطق اروپا و آمریکای شمالی را در اختیار گیرد. درابتا هدف آن بود که کنسول مگا درایو یک رقیب جدی برای نینتندوان‌ای‌اس باشد اما پس از دوسال، نینتندو کنسول سوپر نینتندو را روانه بازارها کرد. این سرآغازی برای رقابت میان این دو کنسول ۱۶-بیتی بود که از سال ۱۹۹۸ آغاز و با انتشار آخرین بازی برای این نسل در برزیل به پایان رسید. مگادرایو گرچه کنسول بسیار موفقی در زمینه فروش بود، اما هرگز برآوردهای اولیه را نتوانست که پوشش دهد.

 

. امیدوار هستیم از این بازی‌های خاطره انگیز نهایت استفاده را ببرید. برای اولین بار در ایران شم و منتخبی از بهترینها را  میتوانید از سایت دانلود کنید

 

 

خرید        سوال از فروشنده

X بستن تبلیغات

تاریخ ارسال پست: چهار شنبه 28 مهر 1395 ساعت: 1:31
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

فروش کتاب گرامر in use پیشرفته

کتاب گرامر in use پیشرفته

قیمت: 5000 تومان

چند تا از دوستان خواسته بودند که یک کتاب خودآموز برای یادگیری گرامر معرفی کنم. در پاسخ به این دوستان و هر کسی که می خواهد مشکلات گرامری خود را به آسانی و در زمان کم و با یک روش اصولی حل کند، کتابی را پیشنهاد می کنم که احتمالا نام آن برای خیلی از شما آشناست و یا حداقل یکبار به گوشتان خورده است.
کتاب Essential grammar in use یکی از بهترین کتابها در زمینه آموزش گرامر است که با یک روش اصولی نکات گرامری را آموزش می دهد. شیوه آموزشی کتاب پرهیز از هرگونه توضیحات اضافی و غیر ضروری است و در عوض با بهره گیری موثر و گویا از تصاویر مناسب و جملات و مثالهای قابل فهم و واضح برای همه، مقصود و کاربرد عملی نکات گرامری را به خواننده می فهماند. زبان استفاده شده در کتاب انگلیسی آسان است به طوری که افراد با دانش انگلیسی کم هم می توانند کتاب را به راحتی مطالعه کرده و جملات آن را بفهمند. در عین حال کتاب طوری تنظیم شده است که مناسب برای انواع گروههای سنی از جمله بزرگسالان است.
هر درس کتاب به یک یا چند موضوع گرامری خاص می پردازد و از دو صفحه تشکیل شده است. صفحه اول اختصاص به متن درس همراه با مثالهای فراوان دارد و صفحه دوم هم حاوی تمریناتی است که آن هم باعث درک عمیق تر درس می شود. تمرینات بسیار جذاب هستند و به شیوه خاصی طراحی شده اند به طوری که تقریبا در هر یک از آنها خواننده متوجه نکات جدیدی در مورد درس می شود.
یکی دیگر از نکات مثبت این کتاب آن است که درسها هیچ ارتباط خاصی با یکدیگر ندارند و خواننده می تواند تنها درسهایی را مطالعه کند که در آنها مشکل دارد. حتی در ویرایش های جدید این کتاب ضمیمه ای وجود دارد که پس از اینکه خواننده سوالات آن را پاسخ داد مشخص می کند که نیاز به مطالعه کدام درسها را دارد.
کتاب Essential grammar in use بر اساس انگلیسی بریتانیایی تنظیم شده است ولی در پاسخ به نیاز افرادی که انگلیسی آمریکایی می آموزند اخیرا ویرایش جدیدی از آن تحت نام Basic grammar in use منتشر شده است که بر اساس انگلیسی آمریکایی است. شما پس از مطالعه این کتاب و افزایش معلوماتتان در گرامر زبان انگلیسی می توانید کتاب های سطح بالاتر آن مانند English grammar in use را مطالعه کنید. 

خرید        سوال از فروشنده

X بستن تبلیغات

تاریخ ارسال پست: چهار شنبه 28 مهر 1395 ساعت: 1:30
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

خرید ویژه:قویترین نرم افزار افزایش بازدید 100درصد

ویژه:قویترین نرم افزار افزایش بازدید 100درصد

قیمت: 4000 تومان

اگر از ورژن قبلی
به ادرس
http://irancn.com/product.aspx?p_id=6890
برنامه استفاده کرده باشید اطلاع دارید که بازدید به صورت یک ای پی فرستاده میشد و این برای وبسایت ها و وبلاگ ها مفید نبود وپس تصمیم گرفتم نرم افزاری رو برای شما به دانلود قرار بدهم که  ای پی های مختلفی 100ای پی  به نرم افزار داده شده بود به صورت رندم و متغیر بازدید ارسال میکرد و این برای رتبه الکسا و گوگل بسیار مهم بود پس شما میتوانید
بسیاری از افراد به دنبال چنین نرم افزار هایی هستند تا با استفاده از این نرم افزار ها رتبه سایت یا وبلاگ خود را افزایش دهند تا بعدا با استفاده از تبلیغات درامدی کسب کنند

 

لازم به ذکر است برای استفاده بهینه از برنامه روزانه بین ۱۰ دقیقه تا یک ساعت بیشتر بازدید ارسال نکنید.


خرید        سوال از فروشنده

X بستن تبلیغات

تاریخ ارسال پست: چهار شنبه 28 مهر 1395 ساعت: 1:28
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

ليست صفحات

تعداد صفحات : 117
cache01last1484858760